OBSERWUJĄCY ♥

Odwiedziło mnie już

About my blog

Moje zdjęcie
Pomorskie, Poland
Witam na moim blogu. Lubię rozmawiać o kosmetykach, testować je..z nadmiaru wolnego czasu postanowiłam założyć bloga i dzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami. Uważam, że każda z nas może w prosty sposób podkreślić swoją urodę. Makijaż i dobrze dobrane do naszej cery kosmetyki mogą zdziałać cuda. Dziękuje za miłe komentarze.

wtorek, 13 grudnia 2011

Vichy Normaderm zel oczyszczajacy




Vichy Normaderm żel oczyszczający dla skóry z niedoskonałościami. 

Kiedy używam tego żelu czuję jak ładnie oczyszcza moją buzię po całym dniu. Z pewnością usuwa nadmiar sebum, zanieczyszczenia z powietrza. Lekko się pieni, w sumie zależne to od tego ile go nałożymy. 
Koniecznie omijajcie okolice oczu, bo będą Was piekły, z resztą tą informację można przeczytać na opakowaniu. Jak już jesteśmy przy opakowaniu to jest to duże, bo 400 mililitrowe opakowanie wraz z wygodną pompką. Buteleczka jest przezroczysta, czyli widzimy ile żelu nam jeszcze zostało. 
Po miesiącu stosowania mogę powiedzieć, że pomógł mojej tłustej cerze w codziennej pielęgnacji. W ogóle mnie nie podrażnia. 
Chwilę po wytarciu twarzy ściąga, natomiast po nałożeniu kremu (w moim przypadku akurat La Roche Posay Effaclar M) ściąganie od razu ustępuje. Zwęża rozszerzone pory oraz oczyszcza je. Buźka wygląda czysto i świeżo. Produkt jest bardzo wydajny, jak mi się skończy z chęcią kupię go ponownie. 

Dostępność : apteka
Cena : różnie, ja kupiłam za około 42 pln.
Moja ocena : 4,5 / 5


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za miłe komentarze.
Thanks for nice comments.