OBSERWUJĄCY ♥

Odwiedziło mnie już

About my blog

Moje zdjęcie
Pomorskie, Poland
Witam na moim blogu. Lubię rozmawiać o kosmetykach, testować je..z nadmiaru wolnego czasu postanowiłam założyć bloga i dzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami. Uważam, że każda z nas może w prosty sposób podkreślić swoją urodę. Makijaż i dobrze dobrane do naszej cery kosmetyki mogą zdziałać cuda. Dziękuje za miłe komentarze.

piątek, 2 września 2011

zdobycze z sh

Witam ! Kolejny dzień , który bardziej przypomina mi jesień, niż lato, no ale cóż..
Czas przygotowac się do kolejnej pory roku. Zastanawiam się nad kupnem czarnych kaloszy długich prawie do kolan no i czarnych koturnów. Wczoraj przymierzałam kalosze w Deichmannie, cena przystępna bo tylko 79pln, natomiast były trochę za małe. Wstąpiłam również do second handu, no i kupiłam dwie rzeczy ;) niżej fotki.





katanka 8,60 pln
koszula 6,80 pln


Podczas robienia zdjęc towarzyszyła mi Betty



Trzymajcie się ciepło ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za miłe komentarze.
Thanks for nice comments.