OBSERWUJĄCY ♥

Odwiedziło mnie już

About my blog

Moje zdjęcie
Pomorskie, Poland
Witam na moim blogu. Lubię rozmawiać o kosmetykach, testować je..z nadmiaru wolnego czasu postanowiłam założyć bloga i dzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami. Uważam, że każda z nas może w prosty sposób podkreślić swoją urodę. Makijaż i dobrze dobrane do naszej cery kosmetyki mogą zdziałać cuda. Dziękuje za miłe komentarze.

czwartek, 29 grudnia 2011

biochemia urody + zdobycz

Hej blogowiczki i nie tylko ! Dzisiaj przyszła moja paczusia z Biochemii Urody. 
Myślałam, że przyjdzie po Nowym Roku, ale pomyliłam się :)
W sumie przesyłka przyszła szybko i była bardzo solidnie zapakowana. Pieniążki na ich konto wpłynęły 23 grudnia, a dziś już otrzymałam towar. 
Muszę przyznac, że jest to moja pierwsza rzecz z BU. Skusiłam się na kupno pudru bambusowego, po przeczytaniu tylu pozytywnych opinii. Wielkim plusem jest cena, bo jedyne 11,80 złotych + koszt przesyłki. Pomyślałam sobie, że muszę go przetestowac. 


Puder bambusowy zawiera ponad 90% krzemionki. Ma on postać białego, lekkiego i puszystego pyłku, który aplikowany na skórę daje transparentne wykończenie, bez efektu bielenia skóry. Puder posiada intensywne właściwości matujące. Ze względu na porowatą strukturę cząsteczek wykazuje wysokie zdolności do absorbowania nadmiaru sebum, nadając cerze matowy wygląd i odczuwalną gładkość. 
Dzięki wysokiej zawartości krzemionki, oprócz działania wygładzająco-matującego, puder bambusowy wykazuje dodatkowo właściwości pielęgnujące skórę. Działa antybakteryjnie, łagodząco, wspomaga gojenie i reguluje aktywność gruczołów łojowych. Puder może z powodzeniem zastąpić talk, mikę, skrobie lub glinki stanowiące bazę pudrów sypkich lub prasowanych. Jest to składnik neutralny, który może być bez obaw stosowany do matowienia kremów z filtrami przeciwsłonecznymi.
Nie powoduje zatykania porów (niekomedogenny).



w takim opakowaniu znajduje się 50 ml pudru


wygląda jak mąka, albo mączka ziemniaczana, biały proszek..


wsypałam połowę pudru bambusowego do końcówki  pudru Chanel 






po wymieszaniu uzyskałam jasny beż, którego niestety nie widac dobrze na zdjęciu


a to już zestawik, który wczoraj kupiłam w Tesco w super cenie 15,49 zł :) 











Buziaki ;**

3 komentarze:

  1. ten płyn do demakijażu jest genialny! żałuję, że nie ma go w normalnej sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo ;o 16zł ;o
    ja wydałam 30zł, połowa ceny ,ale jestem zła ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Puder brzmi bardzo ciekawie! daj znac jak sie sprawdza
    Maybelline falsiest lashes to moja ulubiona maskara! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe komentarze.
Thanks for nice comments.