OBSERWUJĄCY ♥

Odwiedziło mnie już

About my blog

Moje zdjęcie
Pomorskie, Poland
Witam na moim blogu. Lubię rozmawiać o kosmetykach, testować je..z nadmiaru wolnego czasu postanowiłam założyć bloga i dzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami. Uważam, że każda z nas może w prosty sposób podkreślić swoją urodę. Makijaż i dobrze dobrane do naszej cery kosmetyki mogą zdziałać cuda. Dziękuje za miłe komentarze.

czwartek, 29 września 2011

InStyle october + new bag and new nail polish

Cześc dziewczyny ! Jak Wam mija początek jesieni ? Jak dla mnie to pogoda nawet dopisuje, mogę nosic balerinki i gołe stópki i wcale nie jest mi zimno ;)




Dzisiaj fotorelacja z jednego z moich ulubionych miesięczników, a mianowicie InStyle. Pokaże Wam, co jest modne tej jesieni, ale jestem przekonana, że jesteście już doskonale przygotowane na tę ponurą porę roku. Przy gazetce jest dodatkowo jesienno-zimowy katalog butów i torebek Prima Moda. Najbardziej spodobały mi się botki z okładki ;) Piękny kolor.










Pewnie każda z Was znalazła coś dla siebie z nowych propozycji Prima Moda.

Teraz troszkę zdjęc z InStyle.


Reklama nowego Versace Yellow Diamond. Ja osobiście jestem fanką różowego Versace Bright Cristal, niestety skończył mi się już ;( Ten nowy zapach ma praktycznie identyczną buteleczkę jak Bright Cristal.


piękne połączenie kolorów. . . czerń + słonecznikowy


intensywne kolory od YSL ;)





te są całkiem ciekawe.






moje ulubione buty na zimę ;)

ładna torba i płaszczyk ;)


ten płaszczyk też mi się podoba.





Pamiętaj, że :
1. Kolor krzyczy na konkurencję.
Do takich spodni koniecznie dobierz grzeczne ubrania, które nie będą ich zagłuszac. Biały, jasny szary i kremowy perfekcyjnie zagrają drugie skrzypce.

2. Prostota ma pełną przewagę.
Na górze najlepiej wygląda gładka koszulka lub dopasowany t-shirt  bez wzorów i napisów. Wieczorem wypróbuj wąską, krótką marynarkę.

3. Dodatki maleją w oczach.
Mówimy o ilości i ich wielkości. Do spodni sięgających kostek lub połowy łydek noś płaski pantofle w neutralnych kolorach, do obcisłych zabójcze szpilki bez nadmiaru dekoracji. A z biżuterii jeden skromny pierścionek i już.

Lubię kolorowe pisemka ;) Ostatnio czytałam w Glamour ciekawy wywiad z Marcem Jacobsem pod tytułem "Złoty chłopiec" . .a jakie są Wasze ulubione czasopisma ?



Będąc w Biedronce na zakupach zauważyłam peelingi do ciała w opakowaniu wyglądającym praktycznie identycznie jak masła do ciała z TBS ;) skusiłam się na jeden. . .pachnący owocem mango ;) użyłam go trzy razy i jestem pod wrażeniem.



Muszę przyznac, że skóra po użyciu tego peelingu jest gładziutka ;) Cena przyciąga - 7,99pln.


Poza moim zakupem z Biedronki skusiłam się też na lakier do paznokci. Jeszcze go nie używałam, ale kolorek ładny, co nie ? :)

numerek 623


Dziś czwartek, czyli dostawa w sh :)) Kupiłam trzy rzeczy. Czarną torbę i dwie bluzki. Pokażę Wam tylko torbę, ponieważ bluzki były dośc mocno pogniecione i nie nadawały się do zdjęcia. Na pewno kiedyś Wam je pokaże. 

A to już moja nowa torba :

Mi jak najbardziej wpadła do gustu. Prosta, czarna pasująca do wielu rzeczy.



Pozdrawiam czytających i zapraszam do komentowania !



1 komentarz:

  1. Kupiłam w wakacje ten sam peeling co Ty i rzeczywiście jest świetny :) Kilka tygodni temu nawet skusiłam się na kolejny- o zapachu leśnych owoców. Są tanie i skuteczne ;) Polecam.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe komentarze.
Thanks for nice comments.