OBSERWUJĄCY ♥

Odwiedziło mnie już

About my blog

Moje zdjęcie
Pomorskie, Poland
Witam na moim blogu. Lubię rozmawiać o kosmetykach, testować je..z nadmiaru wolnego czasu postanowiłam założyć bloga i dzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami. Uważam, że każda z nas może w prosty sposób podkreślić swoją urodę. Makijaż i dobrze dobrane do naszej cery kosmetyki mogą zdziałać cuda. Dziękuje za miłe komentarze.

niedziela, 15 stycznia 2012

inspirations


Uwielbiam pudrowe odcienie różu, beż, brązy, szarości, złote dodatki oraz pastelowe kolory.















9 komentarzy:

  1. O tak! takze jedne z moich ulubionych!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy ! :) ja dzisiaj kupiłam sobie pudrowy portfel z River Island :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko świetne, chociaż najbardziej podoba mi sie trzeci zestaw :D Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie : soitgoesxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zestawy :) ja również uwielbiam tego typu kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też!! to są najpiękniejsze kolory! takie delikatne i zawsze eleganckie. |W tym roku podobno mają być bardzo modne :)
    zapraszam do mnie:
    www.laserowydres.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super rzeczy :* również uwielbiam pudrowe odcienie :)
    obserwujemy ??

    zapraszam do mnie na rozdanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zestawy ; d obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pastele :)
    blog masz interesujący więc obserwuje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Widze ze tez lubujemy sie w podobnych kolorach xD Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe komentarze.
Thanks for nice comments.