OBSERWUJĄCY ♥

Odwiedziło mnie już

About my blog

Moje zdjęcie
Pomorskie, Poland
Witam na moim blogu. Lubię rozmawiać o kosmetykach, testować je..z nadmiaru wolnego czasu postanowiłam założyć bloga i dzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami. Uważam, że każda z nas może w prosty sposób podkreślić swoją urodę. Makijaż i dobrze dobrane do naszej cery kosmetyki mogą zdziałać cuda. Dziękuje za miłe komentarze.

wtorek, 29 listopada 2011

Najswiezsze nowosci

Witam ponownie ! Jak mija wtorek ?
Dziś tak na szybko pokażę Wam kilka rzeczy, które kupiłam ostatnio. 
Miłego oglądania.


Błotna maseczka do twarzy zawierająca 10 % błota z Morza Martwego oraz 2 , 5 % zielonej glinki.


Jak widac maseczka wygląda po prostu jak błoto.
Idealna do cery mieszanej, tłustej z niedoskonałościami, błyszczeniem, zaskórnikami.

Cena to 15,70 pln już z przesyłką.


Kupiłam go ze względu na przepiękny zapach.


Konsystencja dośc rzadka. 


Lubię produkty dla dzieci ;) zawsze pięknie pachną. 
Może dzięki tym aromatom będę lepiej spała :)

Mleczko bardzo dobrze się rozsmarowuje. 


Mam problematyczną cerę, tak wiec staram się dbac o nią jak najlepiej. 

Od lewej :   - maseczka z Under 20, głębokie oczyszczenie i wygładzenie (glinka kaolinowa + ekstrakty owocowe), można ją stosowac na zimno lub gorąco,
    - bioorganiczna maseczka Bielenda Eco Care zielona glinka, kupiłam ją ponownie, jestem nią zachwycona po wcześniejszym użyciu (był to mój pierwszy produkt z tej firmy),  
- maseczka rewitalizująca Peel Off ekstrakt z winogron i pomarańczy, oczyszcza pory i oczyszcza skórę twarzy, 
   - Ziaja Nuno technologia przeciw pryszczom maska z zieloną glinką, cera skłonna do wyprysków, wreszcie znalazłam maseczkę w tubce, z pewnością używanie będzie wygodniejsze, kolejny raz daję szansę Ziaji :)




Kredka Yves Rocher, odcień brazu.


Trafiłam na mega promocję :)


. . . i jeszcze mały drobiazg :)


aplikator do rozcierania

Z pewnością przyda się przy SmokeyEye :)




Przy okazji chciałabym Wam przypomniec o mojej sprzedaży kosmetyków.




Dziękuję za uwagę, trzymajcie się !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za miłe komentarze.
Thanks for nice comments.