OBSERWUJĄCY ♥

Odwiedziło mnie już

About my blog

Moje zdjęcie
Pomorskie, Poland
Witam na moim blogu. Lubię rozmawiać o kosmetykach, testować je..z nadmiaru wolnego czasu postanowiłam założyć bloga i dzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami. Uważam, że każda z nas może w prosty sposób podkreślić swoją urodę. Makijaż i dobrze dobrane do naszej cery kosmetyki mogą zdziałać cuda. Dziękuje za miłe komentarze.

piątek, 14 października 2011

Zakupy kosmetyczne

moje dzisiejsze skarby ;)


Revlon 2in1 baza+mascara

szczoteczka ma idealnie rozdzielac rzęsy..zobaczymy, czy się sprawdzi ;)

mascara to kolorek baardzo ciemny brąz, wpadający w czerń




czterokolorowa paletka cieni Sensique nr 104

tak wyglądają kolorki. . zobaczymy, czy cienie będą trwałe i czy nie będą się osypywac, są to moje pierwsze cienie z tej firmy



a to już baza pod cienie z Kobo, czytałam o niej pozytywne komentarze jak i negatywne, ale chciałam sama spróbowac ;)



mój pierwszy produkt z Ziaji. . kupiłam to masło, bo miałam straszną ochotę na coś kokosowego na mojej skórze..zobaczymy, może to masło okaże się moim faworytem ;) 

A Wy miałyście któreś z tych kosmetyków ? Jakie są Wasze opinie ? Jestem ciekawa... 

Pozdrawiam Was serdecznie i trzymajcie się ciepło w te okropnie zimne jesienne dni..pamiętajcie o herbatce. . na pewno Was rozgrzeje. . moją ulubioną ostatnio stała się biedronkowa herbatka o smaku pomarańczowo-cynamonowym. 

Buziaki ; **

4 komentarze:

  1. nic nie miałam z tych kosmetyków.. niestety :<

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo ich :D
    Dzięki, dodajemy?;)
    Zapraszam, ja dodaję i całuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam to masełko kokosowe (w sumie nawet całą serię masełek Ziai posiadałam :)) i byłam z niego zadowolona! Ciekawa jestem bardzo jak sprawdzi się u Ciebie baza z Kobo. Koniecznie daj znać! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe komentarze.
Thanks for nice comments.