OBSERWUJĄCY ♥

Odwiedziło mnie już

About my blog

Moje zdjęcie
Pomorskie, Poland
Witam na moim blogu. Lubię rozmawiać o kosmetykach, testować je..z nadmiaru wolnego czasu postanowiłam założyć bloga i dzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami. Uważam, że każda z nas może w prosty sposób podkreślić swoją urodę. Makijaż i dobrze dobrane do naszej cery kosmetyki mogą zdziałać cuda. Dziękuje za miłe komentarze.

niedziela, 30 października 2011

baza pod makijaz HEAN moja opinia


Na początku nie doceniałam jej, jakoś miałam sceptyczne nastawienie. Kupiłam tę bazę prawie rok temu, użyłam kilka razy i rzuciłam w kąt. Po kilku miesiącach zaczęłam używać ją znowu i tak mi się spodobała, że nakładam tę bazę codziennie i właśnie mi się skończyła.
Jest to produkt lepszy od bazy z AA, która niestety jest dość rzadka i słabo matuje.
Za 30 ml bazy z firmy Hean zapłaciłam 19,99 pln.


Plusy :
- dobra konsystencja
- wygładza
- dobrze matuje
- bezzapachowa ( plus przy skórze wrażliwej i nie tylko)
- szybko się wchłania
- puder nałożony na tę bazę trzyma się cały dzień
- cena


Minusy :
- tubka (wolę opakowania z dozownikiem, szybsze i wygodniejsze użycie)
- szata graficzna opakowania (jakoś wizualnie nie przypada mi do gustu)
 
Obiektywnie patrząc takie wady to w sumie żaden problem, bo liczy się, czy kosmetyk spełnia swoje zadanie, a tu moja odpowiedź jest zdecydowanie TAK, spełnia. 
Z pewnością mogę powiedzieć, że  jest to najlepsza baza jaką do tej pory używałam. Warto ją kupić. Idealna dla cery mieszanej i tłustej. 


Pozdrawiam i miłego dłuuugiego weekendu ;-)

2 komentarze:

  1. mam takie pytanie.. czym się różni baza od podkładu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baza tak jakby przygotowuje skórę i ma na celu utrwalić, ta o której piszę jest bezbarwna i sylikonowa i nie kryje niedoskonałości tak jak podkład, bo po prostu nim nie jest. Wygładza i idealnie współgra z nałożonym na nią podkładem.
    Są dostępne bazy matujące lub np.nawilżające, to akurat dobierasz do rodzaju cery. Ja posiadam cerę tłustą, czyli sylikonowa, matująca baza jest dla mnie najlepsza. Niektóre Panie jako bazę pod makijaż używają np.krem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe komentarze.
Thanks for nice comments.