OBSERWUJĄCY ♥

Odwiedziło mnie już

About my blog

Moje zdjęcie
Pomorskie, Poland
Witam na moim blogu. Lubię rozmawiać o kosmetykach, testować je..z nadmiaru wolnego czasu postanowiłam założyć bloga i dzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami. Uważam, że każda z nas może w prosty sposób podkreślić swoją urodę. Makijaż i dobrze dobrane do naszej cery kosmetyki mogą zdziałać cuda. Dziękuje za miłe komentarze.

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

on sale

Prawie zapomniałam.. mam na sprzedaż buciki w rozmiarze 38, o których już wspomniałam we wczorajszym poście.
Cena 40 pln, przesyłka 9 pln, stan b.dobry. Osoby zainteresowane proszę o kontakt e-mailowy. Istnieje możliwośc wystawienia na allegro.
e-mail to paso3@onet.eu




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za miłe komentarze.
Thanks for nice comments.