OBSERWUJĄCY ♥

Odwiedziło mnie już

About my blog

Moje zdjęcie
Pomorskie, Poland
Witam na moim blogu. Lubię rozmawiać o kosmetykach, testować je..z nadmiaru wolnego czasu postanowiłam założyć bloga i dzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami. Uważam, że każda z nas może w prosty sposób podkreślić swoją urodę. Makijaż i dobrze dobrane do naszej cery kosmetyki mogą zdziałać cuda. Dziękuje za miłe komentarze.

sobota, 23 lipca 2011

testowanko

Aktualnie testuję trzy kosmetyki.

                           
                             róż do policzków meringue jalouse nr 2-  39 PLN


               Nowość ! Delikatny lotion do ciała 75 ml - 11,90 PLN
Duży lotion kosztuje około 39 PLN i ma super dozownik, ale narazie na okres próbny siedemdziesiątka piątka wystarczy ;) zapach jest b.delikatny, produkt dostępny tylko w drogeriach Douglas.


Maybelline The One Volum' Express 10,4 ml - 33,99 PLN
Zakupiłam ten tusz, ponieważ słyszałam dużo pozytywnych opinii na jego temat, zobaczymy czy warto było go kupic. 
Ostatnio zakupiłam mój pierwszy kosmetyk z firmy Kobo i była to mascara (Deep Black Volume, 11 ml 18,99 PLN) . Producent zapewnia, że nasze spojrzenie będzie wyraziste, iż tusz pokrywa nasze rzęsy intensywnym kolorem głębokiej czerni... z czym wcale się nie zgadzam ! Czerń jest bardzo słaba, szczoteczka wygląda dobrze, ale niestety nie rozdziela rzęs, kruszy się... Żałuję tego zakupu. 
Pomijając ten fakt mam nadzieje, że moja trójca się sprawdzi, a w szczególności mascara ;) Dziękuję za uwagę i serdecznie pozdrawiam !

                                       P.E. Blanca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za miłe komentarze.
Thanks for nice comments.